Klachten
Klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of
dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U
kunt mailen naar:
speelgoedzierikzee@zeelandnet.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan
bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Opmerkingen Website:
Wij ontvangen graag positieve feedback over de website.
Heeft u op of aanmerking over onze website of ziet u spelfouten die wij gemist hebben.
Laat dit dan weten via:
speelgoedzierikzee@zeelandnet.nl
Na een melding gaan wij kijken of wij er wat aan kunnen veranderen.
Bij voorbaat dank,
Team Speelgoed Zierikzee